Catch My Products

Catch My Products
Click on the image to visit Catch My Products.

My humorous thoughts about life.

"My Humorous Thoughts About Life" Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor- Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor -Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor

Friday, July 5, 2013

Maxine

Gotta love this lady!




22 comments:

mail4rosey said...

LOL, I can relate to the recipes. :)

Martha J. M. Orlando said...

Great laughs for the day! Thanks for sharing, Joyce!

shelly said...

These were funny! Love the one about the recipes.

Happy weekend!

Hugs and chocolate,
Shelly

stevebethere said...

I love the last one LMAO

Have a good weekend :-)

Kim Turner said...

Those are FUNNY!!! I have always loved Maxine!!!
Thanks for sharing - always need a good laugh!

Susan Flett Swiderski said...

YA gotta love Maxine!

Kathy said...

Maxine is hilarious! Thank you for today's giggles!

Kathy
http://gigglingtruckerswife.blogspot.com

Binky said...

Reduces stress as long as you're not the one getting killed!

Rhonda said...

These are wonderfully funny. Maxine is hilarious. Thanks for the laughs :)

Veronica Lee said...

Gotta love Maxine! Thanks for the smile!

Talya Tate Boerner said...

I love Maxine! She reminds me of my mother - LOL.

Jo said...

A little dose of Maxine is a great way to start a Sunday!

Sandee said...

We both did Maxine today. Way cool. I just love her.

Have a terrific Silly Sunday. ☺

Lauren said...

Maxine rocks!

Traveling Bells said...

Maxine is a hoot. I never get tired of her wisdom. She speaks the truth!!!...

Da Dude said...

Maxine is funny. Unfortunately most of the things she says is true.

Have a great week!

Steve

Theresa said...

You gotta love Maxine. She tells it like it is!

Masshole Mommy said...

Haha, LOVE Maxine!

Margo Dill said...

Yes, I love Maxine. I love to find the perfect Maxine card, especially birthday cards. :)

Suzanne Lucas said...

For me, it's usually the stuff I make that turns out to be science fiction. "OMG, what the hell is that?"

Suzanne @ www.timessquared.net/blog.html

abelle said...

Maxine and I read the recipe book the same way. I love that girl already ;o)

Abelle at The Wows! and Oops! of Life

Lucy said...

Oh, these are great lol

Lucy from Lucy's Reality