Catch My Products

Catch My Products
Click on the image to visit Catch My Products.

My humorous thoughts about life.

"My Humorous Thoughts About Life" Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor- Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor -Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor - Humor

Tuesday, January 21, 2014

WW: Look What Happened!

video 

29 comments:

stevebethere said...

OMG! was that real? it would have frightened the wits out of me LOL

Have a creepycrawleytastic week ;-)

Joyce Lansky said...

Not real, but a really fun app!

Mimi B said...

Oh my GOSH, that is freaky! Gave me the heebie jeebies!

Masshole Mommy said...

That's fake right? I am gonna have nightmares over here now.

Joyce Lansky said...

Yep. It's fake.

Kim Turner said...

HaHa - I sort of like spiders!!!

Rhonda Albom said...

OMG - that is really funny. Did one of your clever children create it?

Joyce Lansky said...

Actually, I made this one all by myself.

Sheryl said...

You made that yourself? *shivers*

Binky said...

He just wants to kiss you.

Ai Sakura said...

woah haha... it looked pretty real at the beginning! ;p

Ai @ Sakura Haruka
Join in: Wordless Wednesday Linky Party

Tabitha Blue said...

Ugh, creepy!! Haha. :) Happy WW.

Dagmar said...

Whoa!

Dagmar

Debbie said...

Yikes! Made me flinch!! That's a very convincing spider. LOL Happy WW to you, Joyce. ☺ Thanks for the linky.

Tracy Iglesias said...

Cool, My nephew would love it, what is the name of it? Is it just Spider app?

MY WW pic is here: http://www.ascendingbutterfly.com/2014/01/wordlesswednesday-photo-wasting-away-in.html

Hilary said...

UGH!!!!!
Fake or real, I'd still freak!

mail4rosey said...

I'd do that to my daughter in a second...w/the video running of course. bwuahahahhaa

Optimistic Existentialist said...

Looked super real there for a minute. Creepy! :)

shelly said...

I couldn't see it on my iPhone.

Jennifer Hughes said...

Creeeeeeeeepyyyyyyyy! :-)

Kristin Aquariann said...

Eek, now I'm going to have nightmares! 0.o

Theresa said...

Yuck! I saw something on facebook about a big spider like that hiding in a roll of toilet paper. Now I gotta worry every time I get in my car too now!

Kristine Lanorias said...

OMG! is that for real?? hehe

Happy Wordless Wednesday! My entry is here .

alissa apel said...

So funny! We used to have a remote controlled spider. It would freak the little ones out. Then they'd learn to love it.

Jan Newman said...

Remind me not to get that app. Ick. (But clever!)

Lady Lilith said...

Oh my. If that was real, I would so not want to be in that car.

Helena said...

heh heh heh......as chief spider chaser at home, I love this!

Jessica Fiorillo said...

Oh my, I would have been out of that car in 2 seconds flat. Good thing it wasn't real but I would not have stuck around to find out!

Talya Tate Boerner said...

Oh my! Love this. Thanks for linking up with me at Grace Grits and Gardening. Come back Friday!